Saturday 3 March 2012

Oh-sem!!

Tarakucakcakcak! Assalamualaikum.. Harini ada #TwtUpJohor tapi aku tak pergi, sebab aku pergi keluar dengan umi and aisyah. Lagi best tau. Kitorang pergi angsana je. Naik teksi. Kalau aku pandai drive kan best hehehe.

Actually dah lama dah cakap dengan umi nak beli spectacle baru. Sebab spectacle ni dah macam tak nampak sgt dah. No wonder lah, power aku dah naik sampai 500+ tau. Gila lah. So umi sangat lah baik hati belikan aku spectacle baru. Aku ingat nak survey je dulu.. tapi boleh pulak terjumpa spectacle yg memang dah lama aku idamkan. Ala-ala old school gituu~~ So beli jelah...

Hahahaha maybe umi dah penat dengar aku merengek mintak spectacle baru kot haha. Well..selagi aku tak dapat, selagi tu lah aku repeat the same thing. Telinga pun boleh bernanah kot. Hahaha spectacle kita ni siap ada cermin hitam tau. Tapi dia nipis je. Kalau nak pakai baru pasang, macam magnet. Tapi kena tambah rm20 lah kan. Okay lah, tak mahal sgt. Berbaloi jugak lah sebab ada pakej student kan...Ni guna duit undi umi dulu beli, nanti sampai turn aku bayar balik separuh dekat umi. Hehehe

So lets check it out my picture with new glasses yoooo.........


v
v
v
v
v


Nerdy me yeahhhh who care~


v
v
v
v
v


Thanks umi for buying this glasses for me. AWESOME! 


v
v
v
v
v


Look! Eca latif in da house yoooo! Dia sgt banyak membantu aku dalam memilih spectacle tadi. Sebab time tu aku tak tahu nak pilih yang mana satu hahaha. *Rambang mata*


So sampai disini sahaja......Bye xxxxx




No comments:

Post a Comment