Tuesday 6 March 2012

Kawad.

Assalamualaikum.. Rindu nak update blog, so apa lagi update lah terus hehehe. Hmmm update pasal kawad lah hehehe. Tahun ni kita masuk kawad tau. Kawad KRS! KRS means Kadet Remaja Sekolah hehehe. Best sebenarnya kawad ni. Tapi susah jugak nak ingat formasi semua tu hahaha. Aku dah lah blur sikit, nak catch-up step tu lame k hahaha. Tapi okaylahhhh.

Aku masuk sebab nak kumpul sijil. Sijil Daerah ok.... Hahaha tu pun nak bangga ke? Pun boleh~~ Padahal malas nak masuk tapi eca ajak masuk. So aku masuk jelah. Ain pun masuk. But chunk and ayu tak masuk sebab entah diorang hahaha. Pastu abang yang ajar kitorang kawad tu kan comel je ahaaa. K comel ke? *Tangan dibahu mata keatas*

Eca boleh cakap eh abang ..... macam nak usha kau. 
Me : Eh yeke? Apesal pulak?
Eca : Entah, habis dia cakap dengan kau macam *aku lupa dialog dia hahaha*
Me : Haah, aku pun macam perasan sikit. Hahaha cakap senyum-senyum je. Sengal ahhh
And we laugh together even its not so funny hehehe. Eleh padahal abang tu memang kalau cakap dengan orang macam tu kot. Aku bukan macam girl lain.. 'Eh abang tu suka aku eh... Wahhh. Pastu cover cun eeeeyaksss -.-
Relax dah.. Jangan gelabah sgt .___.

Aku kawad macam kelakar sikit. Dah lama tak kawad. Last kawad masa form 1 hahaha. Tapi eca cakap aku kawad okay je.... Tapi kan aku teringin tau nak jadi komander hahahaha *Lari pergi sembunyi*
Hehehe macam best je kakak tu jerit sana jerit sini. Nanti boleh marah orang hehehe. Pastu semua takut. K berangan je kuat. Pun boleh sebenarnya~~~ Pun boleh...

Kbyeeeeeee

No comments:

Post a Comment