Thursday 22 March 2012

Im.gonna.miss.all.of.this :'(

Assalamualaikum semua.. Selamat malam jumaat. Tonight I would like to tell you all something!! Its maybe sad for you all. Hmmmmm *Lap hingus* ....ermmmm.... lepas ni kita maybe dah jarang online tau. Sebab I already asked umi to cut the broadband. Not umi yang nak potong, tapi aku dengan sukarela suruh umi potong ;-)
You know why... My study drop kan. Maybe becuase I always online, online and online. Hmmmm.
And because of this too, I've faced many problems. Its all because of internet.


Ada soalan cepu emas 'hm macam mana boleh tergerak hati Cik Ain suruh umi potong broadband ni eh?''

'Hmmmm terima kasih kepada wartawan.*Bajet retis* Hmmm maybe sebab result first test saya agak teruk kot. I just got 1A+ and 1A only. The rest B and C and one failed *Cekik leher sendiri* And macam ada harapan nak dapat last rank in the class. But still duno yet lah. Macam lah. macam...''


Next question 'Kenapa sekarang baru nak belajar betul-betul?''

'Sebab sekarang baru saya sedar.. That I must focus on my study. First because rasa tercabar dengan budak kelas aku.. Pandai-pandai woi!! Aku ingat aku yang paling pandai hahahaha *Garu kepala* *Pun boleh*
Hm second, sebab tak nak turun class UPM! Malu woi malu! Tapi harap chunk boleh naik class *Kelip mata* Third, jealous bila tengok diana spm dapat 7A. Peh pandai gila! Dont worry, I'll make sure straight A's in my hand. Hehehehehe *Senyum kerbau* Hmmm tu jelah kot....''




Me with cousin yang amik SPM tahun ni.... *Posing bajet retis' Well.....





Sesi temuramah bersama Cik Ain gonjeng-gonjeng dah tamat....

So jangan rindu saya k... Kalau rindu pun, do i look like i care? hehehe .___. Hmmmm pray for me k you alls? Harap-harap impian aku tercapai. Wanna make umi proud of me. Umi...... Dont worry be happy. Lalalalalalala~
Kayyyyy byeeeeeeee gonna miss this blog. Kalau blog ni berhabuk nanti tolong lapkan tau? Love xx


'

No comments:

Post a Comment