Friday 9 March 2012

Dream--------#2

Hyeeee. Assalamualaikum. Saya tahu awak semua rindu saya. Sebab tu saya update hehe. Haritu saya pernah post pasal dream kan? That is my first dream, wanna be a badminton player. As you know, my boyfriend Lee Yong Dae cakap nanti umur saya 25 tahun dia datang nak meminang saya. Sebab tu saya macam over excited sikit ni. Perasan enough. K jangan bash saya tau. Hehehe

Dah meleweh ke Korea dah nampaknya. Makaihhh jauhnya. Kalau sampai Bandar Baru Uda pun okay jugak. Ni dah sampai oversea dah. Pun boleh ok.. Hm balik ke topic kita tadi, my second dream is wanna be a ........ *Bunyi dram* CEO hehehe. Tinggi kan impian saya? Impian tu lebih kurang mimpi jugak. Bak kata scandal saya Randy Pangalila 'Biar mimpi sampai ke bintang''. Jangan sampai ke bulan tau. Bintang je hwhwhw

Of course lah saya nak ada company saya sendiri. Family company. Yang uruskan company tu semua family members saya. Bestnya! Pastu bukak cawangan dekat oversea. Pastu semua orang kenal. Pastu my enemies pun start mengagumi kita. Pastu diorang tunduk ditangan kita. Aku rasa puas okay kalau macam tu..

Kalau aku ni jutawan. Aku nak pergi menunaikan haji bawa rombongan family aku. Hmmmm InsyaAllah satu hari nanti. Amin. Saya tahu awak semua akan meluat baca entry ni kan. Tapi apa salahnya sekali sekala kita mendoakan orang lain kan? Kalau selalu lagi bagus. Tak baik mendoakan agar orang lain susah. Ayat saya macam karangan sikit. Biasalah, saya nak improve bm saya. Hwhwhw

And cikgu sivik pernah berkata 'Orang yang berdarah campuran kan selalunya akan berjaya'' Bila saya dengar cikgu cakap macam tu, saya bertambah semangat k.. And umi pun cakap 'Tapi ada jugak orang yang berdarah campuran a.k.a mixed ni yang tak berjaya. Ada lah jugak. Tak semua yang berjaya. So kena usaha lah. InsyaAllah, Imma one of  sucessfull person. Amin

I've stop typing now. I must take my dinner right now because my stomach already sing a keroncong song. Hehehe selamat malam semua. Mimpi indah yaaa. Love xx


No comments:

Post a Comment