Friday 16 March 2012

Fat.......is......beautiful....Lol

Saya kurus! Saya kurus! Saya kurus! Hehehehehe pun boleh sebenarnya angkut bakul sendiri. Alaa macam budak tu. Budak yang dekat Amerika tu lah. Not you! Jangan nak perasan hehehe. Know what berat saya naik 6 kilo hmmmmmmm sikitnya! Gila kau banyak tu woi! Mana tak nya, sepinggan chicken chop tak cukup hahaha. Bukan tak cukup, habis orang tak habis. Aku habiskan lah hehehe membazir nanti. Portion dia sebenarnya dah banyak. Tapi tu lah hehehe .___. Alaaa hutan bandar bistro lah weyhhhh. Kan murah dekat situ tapi tu lah menunggu dia memang perlukan iman yang tinggi. Sabar separuh daripada iman kan....

Alahai lari tajuk lah pulak.... *Kejar kejar* K dah hehehe hm k saya memang gemuk. Seluar semua dah tak muat. Memang saja beli seluar pastu tak pakai. Saja nak buat pameran. Pun boleh~ Tapi kan ada setengah orang cakap kalau gemuk je, tak boleh berfashion semua ni. For me, its not true at all kayhhhh. Sape yang cakap tu?! So pandai 'SANGAT' .____.

Tak semestinya yang kurus je boleh pakai lawa-lawa. Yang gemuk pun boleh. Eleh. Ingat kurus tu cantik sgt lah.  Meh bak sini aku kasi lemak sikit. Heheh. Hm tengok macam Najwa muhayidin kot tak silap, alaaa yang nyanyi lagu 'senyum tak perlu kata apa-apa' ;-) Hehehe cantik kan dia? Gila kau tak cantik. Sah buta lah tu pheww

And Adele!!!! Set fireeeeee to the rain lalalala~~~ She's pretty much okayyyyy.....Gemuk tu. Tapi aku rasa aku tak segemuk dia hehehe. And and and nak bagitahu haritu aku kira BMI kan. Know what berapa aku dapat? Cikecinggggg *Bunyi ukelele* ......25! Hehehe sipi sipi je weyh. Tapi tu tak kira obesiti lagi ahhh. Tu lah ramai orang cakap sebab aku tinggi, sebab tu tak nampak gemuk sangat. Fuhh nasib baik I tak pendek hwhwhw .___. Sebab tu aku tak suka pakai wedges, heel semua tu. Pakai flat shoe je. Hahahhaha tak balance doh. Well.... proud to be malaysian! K tetiba....

Ni paling panjang ke hape aku update? Hehehe pun boleh lah sebenarnya. Malam malam gini banyak idea pulak.  Mencurah-curah. Sampai tak tercurah. Heheh assalamualaikum. Byeeeeee

No comments:

Post a Comment